دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

اخبار دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند

وداع سید رضا حسینیان طهرانی یکی از دانشجویان پرند با این دنیا

  

به نام خدا

 

 

 

سید رضا حسینیان طهرانی

سلام دوستان

خبر بدی را شنیدیم و دیدیم که باعث تاسف و ناراحتی ما و دوستان عزیز شد .

بله در روز پنج شنبه در تاریخ ۵/۷/۸۶ در حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح یکی از

دانشجویان رشته یIT ورودی ۸۴ در جلوی درب داشگاه با اتومبیل خود در

 طی تصادف با یک کامیون دار فانی را وداع گفت .

این شخص کسی نبود جز سید رضا حسینیان طهرانی

در زیر  عکس هایی از حادثه ی تصادف را قرار دادیم .

 

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

 

 

در روز جمعه در تاریخ ۶/۷/۸۶ فردای فوت او , او را به خاک سپردند , که

عکس های خاک سپاری و سخنرانی های آن جا را در قسمت زیر قرار داده

و نوشته ام .

 

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

پدرش در بهشت زهرا طی یک سخنرانی کوتاه و ابراز احساسات خود و

خانواده اش گفت : با تشکر از تمامی دوستان و دانشجویان و دوستان رضا

که لطف کردن تشریف آوردن . وی ادامه داد

امیدوارم که حادثه ی رضا برای سایرین درس عبرت شده باشد و تمام ما

با هر رنگ و نوعی که باشیم در این جا یک رنگ می شویم و بازگشت همه ی

ما همین جاست وی گفت تمامی شما می روید و غم از دست رفتن رضا

پیش من و خانواده اش می ماند و من راه هایی برایش گزاشته بودم که

متاسفانه نشد که در این راه ها وارد شود و ... .

عکس هایی از سید رضا حسینیان طهرانی :

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

سید رضا حسینیان طهرانی

آدرس یاهو آیدی سید رضا حسینیان طهرانی :

ht_reza

آدرس عضویت سید رضا حسینیان طهرانی در وب سایت کلوب :

http://www.cloob.com/name/ht_rez

آدرس عضویت سید رضا حسینیان طهرانی در یاهو ۳۶۰ :

http://360.yahoo.com/profile-vE4e3Kw5b5lW6SVJBs0-?cq=1

مراسم ختم او در روز یک شنبه در تاریخ ۸ / ۷ / ۸۶ از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰

در مسجد هدایت دروس در خ دولت , چهارراه قنات , خ حاج آقا میری , خ بهداد

برگزارخواهد شد .

با تشکر از دوستانمان در یاهو ۳۶۰ به نام های Parand Pictures و

 Parand Shahre zire poonez به خاطر عکس های محل حادثه و اخبار دیگر .

خدا بیامرزتش و خدا رحمتش کند.

به خانواده و دوستانش تسلیت می گوییم و از خداوند منان

 برای خانواده اش طلب صبر می کنیم .

امیدواریم که دیگر از این اخبار نشنویم و نبینیم .

به امید شادی ها برای همه ی شما عزیزان به خصوص خانواده ی

سید رضا حسینیان طهرانی

با توصیف هایی که در مرود او شده مشخص است که بچه ی خاکی و

مهربانی بوده و دوستان بسیاری داشته اگر شما مشکلی با او

داشتید یا ناراحتی از او دارید و حلالش کنید تا شما که رفتید شما را

حلال کنند .

برای شادی روحش اگر دوست دارید یه صلوات و فاتحه بفرستید .

روحش شاد و یادش گرامی باد

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید حسینیان تهرانی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام برادر من
من این همه خواهش کردم که تو YAHOO 360 این عکس جنازه رو بردارن که مادر پدرش نبینن !

از شما هم خواهش میکنم این عکس رو بردارین
مرسی
نوید حسینیان تهرانی
پسر عموی رضا

مالی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://inner.blogfa.com

انا لله و انا الیه راجعون..
رضا از دوستان دوره ی راهنمائی من بود. وقتی وارد این دانشگاه شد که من فارق التحصیل شدم .
شاید این دوری باعث شد تا ۱ روز دیر متوجه شم. به هر حال این حادثه رو به خانواده و همه ی دوستان رضا تسلیت می گم و آرزوی صبر رو براشون دارم..
متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد